دسترسی سریع

اخبار اداره کل بيشتر

با هدف همراهی درسال رونق تولید:

مجوز خروج برخی از کالاها،قبل از اظهارصادر می شود

با هدف همراهی صادر کنندگان درسال رونق تولید، صدور مجوز خروج برخی ازکالاهاهمزمان ویا قبل از اظهارکالا انجام می شود.

با هدف همراهی درسال رونق تولید:
مجوز خروج برخی از کالاها،قبل از اظهارصادر می شود

با هدف همراهی صادر کنندگان  درسال رونق تولید، صدور مجوز خروج برخی ازکالاهاهمزمان  ویا قبل از اظهارکالا انجام می شود.
این مطلب را  مدیر کل اداره استاندارد استان یزد عنوان و افزود: تسریع و تسهیل در فرآیند صادرات،  سرلوحه منشور کاری این مجموعه  می باشد وکارکنان استاندارد یزد بر اساس اعتقاد کاملی که به تدین و تقید صادر کنندگان یزدی دارند درایجاد تسهیلات در امر صادرات ودر نهایت برای واحدهای تولیدی  به منظور افزایش رونق تولید، بسیار کوشا و همراه هستند.
محمد رضا زارع بنادکوکی ادامه داد: بر اساس رصد صورت گرفته از آمار گمرک استان،  فرآورده های فولادی ، کاشی و سرامیک و صنایع شیمیایی عمده صادرات استان را تشکیل می دهند که از این موارد ، آندسته از کالا هایی که دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری معتبرهستند بدون نیاز به مراجعه به استاندارد استان و اخذ تاییدیه های لازم ، به کشور های هدف صادر می شوند.
زارع در خصوص عملکرد صادراتی  اداره متبوع خویش خاطر نشان کرد:از ابتدای سال تاکنون 266 اظهارنامه صادراتی در استاندارد یزد به ثبت رسیده است که از این تعداد 193 مورد تعیین ماهیت و 73 مورد مابقی، اجباری بوده است.
وی در پایان گفت:پسته، مغز پسته، کشمش، پودر آب پنیر، فرو مولیبدن، اکسید مولیبدن ، نایلون و پلاستیک های گل خانه ایی از جمله مواردی هستند که قبل از اظهار دراداره کل گمرک استان، از طریق نمونه برداری و آزمون ، مجوز تعیین ماهیت وگواهی انطباق با استاندارد های ملی مربوطه صادر و صادر کنندگان مجاز به صادرات می شوند.