دسترسی سریع

مدیر استاندارد یزد درآخرین روزازهفته دولت خبرداد:

رشد 20 درصدی صدور پروانه تایید صلاحیت مسئولین کنترل کیفیت

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: صدور پروانه تایید صلاحیت مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان یزدبیست درصد رشد داشته است.
محمد رضا زارع بنادکوکی درجمع معاونان و کارشناسان حوزه تدوین استانداردو آموزش اداره کل افزود: درپنج ماه اول منتهی به هفته دولت امسال 68 پروانه تایید صلاحیت مسئولین کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان صادر، که درمقایسه با عملکرد مدت مشابه سال قبل که 56 فقره بوده است، حدود 20 درصد رشد را شاهد هستیم.
مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: در این مدت ودرمجموع 117 فقره پروانه تایید صلاحیت مسئولین کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان صدوروتمدید شده است، که ازاین تعداد 49 پروانه نیز مربوط به تمدیدی ها می باشد.
وی درادامه و در خصوص عملکرد مسئولین کنترل کیفیت تصریح کرد: این افراد در نظارت غیر مستقیم ما بر واحدهای تولیدی، نمایندگان و چشم بینای اداره کل هستند و فرآیند تولید را از ابتدای ورود مواد اولیه به انبارهای کارخانه،فرآوری و ساخت و در نهایت بسته بندی و انبارش را زیر نگاه های تیز بین خود دارند و تمامی مراحل کار از نمونه گیری و به ویژه آزمون را ثبت می نمایند.
این مسئول درپایان افزود: به منظورتوانمندسازی مدیران کنترل کیفیت و کمک به بهبود کیفیت محصولات تولیدی، هرساله دوره های آموزشی متعددی از طریق مراکز آموزشی همکار برای این دسته از مدیران برگزارمیگرددکه در این زمینه از هفته دولت سال گذشته تا کنون 22 هزارنفرساعت آموزش برگزار شده است.