دسترسی سریع

نماینده مردم یزد درمجلس:

نام استانداردآرامش آفرین است

نماینده مردم یزد درمجلس:
نام استانداردآرامش آفرین است
تهیه و تنظیم خبر:اکبرخیرخواه- 09/08/1401
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر وبخش ندوشن درمجلس شورای اسلامی گفت: نام استاندارد آرامش آفرین ومردم با استفاده از خدمات و کالا های استانداردایمنی زندگی خود را تضمین میکنند.
محمدصالح جوکارکه به مناسبت هفته و روزجهانی استاندارد به اداره کل استاندارد استان یزد آمده بود پس از بازدیداز مجموعه اداری و آزمایشگاهی این نهاد دولتی در جمع شورای معاونین افزود:ایمنی و آرامش ماحصل و از رویکردهای مهم رعایت استانداردها در جامعه هستند و مردمی که این دومقوله مهم را مد نظر داشته باشند گذران عمرشان با کیفیت تر خواهد بود.
وی ادامه داد:با توجه به اهمیت استاندارد، ضروری است تا تمامی مراکز دولتی و خصوصی، توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد را سرلوحه امور خویش قرار دهند، چرا که طرز فکر اینگونه دارای منافع دراز مدت بوده وتضمین کننده آرامش نسل های بعدی است.
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر وبخش ندوشن درمجلس شورای اسلامی گفت:رسانه ها به ویژه صدا و سیما دارای برش و نفوذ بسیار خوبی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و تبیین مزایای ابعاد این مقوله در گام دوم انقلاب هستند.
جوکارتصریح کرد:فعال بودن بخشی از آزمایشگاه های اداره کل استاندارد استان یزد کافی نیست و برای این که رشد اقتصادی و رونق تولید بهتری را در استان شاهد باشیم، ضروری است که استان واستانداردیزد به مرجع و قطب آزمایشگاهی کشور تبدیل شود، که در صورت تحقق این مهم، مسیر تولید برای صنعتگران استان نیزهموارتر می شود.
وی در پایان سخنان خود گفت: برنامه توسعه هفتم و همچنین لایحه بودجه سال 1402 دردستور کار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است، که در اینجا به همگان اعلام می شود به منظور پررنگ دیده شدن استاندارد و شرح وظایف مرتبط، نظرات خود را با خادمین ملت در میان بگذارند.
شایان ذکر است، در ابتدای این برنامه، محمد رضا زارع بنادکوکی، مدیرکل استاندارد استان یزد، شرح وظایف، اقدامات و کمبودهای این نهاد دولتی را برای حاضران توضیح داد.