social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اینفوگرافی

بيشتر

پنجشنبه1403/2/20

14:25:1

86

مدیر استاندارد یزد اعلام کرد: خدمات پس از فروش لوازم خانگی و یدکی خودرو اجباری است

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: خدمات پس از فروش لوازم خانگی ولوازم یدکی خودرو در سراسر کشور اجباری است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، حمید مطهری مدیر کل استاندارد استان، در نشست هفتگی با کارشناسان حوزه نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل افزود: در یکصدو شانزدهمین جلسه شورای استاندارد با دستور مستقیم رییس دولت سیزدهم، استاندارد ملی ایران به شماره 13629 باعنوان «وسایل خانگی - خدمات پس از فروش - اصول و روش‌های ارزیابی» و همچنین استاندارد ملی ایران به شماره 19117 با عنوان «خودرو - شیوه ارائه خدمات پس از فروش - اصول و روش ارزیابی» از تاریخ 1402/08/23 اجباری اعلام شده است.
وی ادامه داد: به منظور بهبود کیفیت خدمات پس از فروش، کاستن دغدغه‌ها و دل نگرانی‌های گذشته مردم و صیانت حداکثری از حقوق مصرف کنندگان، سازمان ملی استاندارد ایران با همکاری سایر دوایر و نهادهای ذیربط، در راستای اجرایی شدن این دو گروه ازخدمات پس از فروش وارد صحنه عمل شده است.
این مسئول تصریح کرد: ضروری است شهروندان گرامی هنگام تهیه و خرید خودرو ووسایل خانگی، به استاندارد خدمات پس از فروش کالاهای خریداری شده نیز توجه نمایند.
مطهری در پایان گفت: همشهریان عزیز می توانند در صورت بروز هرگونه نارضایتی از خدمات پس از فروش، نسبت به ثبت اعتراضات و شکایات خود در سامانه مردمدار به آدرس WWW.1517.I NSO.GOV.IR اقدام نمایند.

نسخه قابل چاپ