social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1403/1/5

14:04:1

240

تشدید نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت در روزهای پایانی سال و ایام نوروز

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد از تشدید طرح نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت در روزهای پایانی سال و ایام نوروز خبر داد.

با قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و پیش بینی افزایش مسافرت‌های نوروزی، به منظور نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت مایع، بازرسان اداره کل استاندارد استان یزد به همراه نمایندگانی از شرکت پخش فرآورده های نفتی، صحت عملکرد نازل های سوخت مایع را با هدف جلوگیری از کم ‌فروشی در توزیع سوخت مایع، مورد ارزیابی قرار دادند.
طی این بازرسی‌ها، نازل‌های سوختی که ‌خارج از حدود استاندارد بودند در همان زمان توسط نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تنظیم و اصلاح شده و مجدد مورد آزمون صحت سنجی قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، نازل هایی که مشکل آنها با تنظیم مجدد رفع نشود از چرخه سوخت رسانی خارج شده و بهره برداری مجدد از این نازل‌ها، مشروط به تعمیر و اخذ تائیدیه می باشد.
آزمون دوره ای نازل‌های سوخت سالیانه دو بار توسط آزمایشگاه همکار تائید صلاحیت شده انجام می گیرد و نازل هایی که در آزمون قبول شوند با برچسب تاییدیه آزمایشگاه نشانه گذاری می شوند؛ لذا از همشهریان گرامی تقاضا می شود، در هنگام سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد الصاق شده بر روی نازل توجه نمایند.

تصاویر