دسترسی سریع

اخبار اداره کل بيشتر

دراولین روز از هفته ی استاندارد:

جلسه تفسیر قرآن آیت الله ناصری برگزارشد

دراولین روز از هفته ی استاندارد، به مناسبت  گرامی داشت این هفته و بنا به دعوت اداره کل استاندارداستان یزد، جلسه تفسیر قرآن کریم، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، در اولین روز از هفته استاندار ،مدیران کل دوایر، روسای سازمان هاو شرکت های  دولتی و نهادهای انقلابی و مردمی در اولین ساعات کار اداری، در نشست مذکور حاضر وازبیانات ارزشمندآیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهر یزد، بهره مندشدند.
پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید،ناصری یزدی ضمن قرائت دستورها و نامه هایی ازمولی علی(ع) خطاب به مالک اشترکه در مجموعه ی نفیس نهج البلاغه به آن ها اشاره شده است  ،مدیران ومسئولین استان را به الگو قراردان این دستورها وکار برای رضای خدا وخدمت هرچه بیشتر به مردم انقلابی استان توصیه نمود.
شایان ذکر است ،جلسه تفسیر قرآن مجیدبه صورت هفتگی ، به میزبانی دوایر و شرکت های دولتی شهرستان یزد برگزار می شود، که این حرکت باعث می گردد مدیران استان با شنیدن پندها و اندرزهای دینی و الهی ، هفته کاری خود را آغاز و در طول هفته در انجام امور مردم ،خدا ، قرآن وسایرکتب مقدسه را درمد نظر داشته باشند .