دسترسی سریع

اخبار اداره کل بيشتر

درآخرین روز از هفته ی استاندارد:

مدیراستاندارد یزد با فرمانده انتظامی استان، دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، همزمانی هفته ی استاندارد و هفته ی مبارک نیروی انتظامی باعث شد که مسئولین اداره کل  استاندارد یزد در ستاد فرماندهی انتظامی استان، حاضر و درخصوص مباحث مشترک وارد بحث و گفتگو شوند.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در ابتدا ضمن برشمردن شرح وظایف و عملکرد اداره کل گفت:جدید ترین قانون استاندارد با عنوان "قانون تقویت و توسعه ی نظام استاندارد" در مهرماه 1396 توسط ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ابلاغ گردید، که در این قانون طبق ماده 6برای مجموعه ی استاندارد کشور 4 وظیفه اصلی 1-  استانداردسازی 2- اندازه شناسی 3- ارزیابی انطباق و 4- تایید صلاحیت درنظر گرفته شده است.
محمد رضا زارع بنادکوکی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های خوبی که تاکنون پلیس امنیت نیروی انتظامی یزد با اداره کل استاندارد داشته است افزود:طبق ماده چهل و هشت این قانون ، ماموران نیروی انتظامی در کلیه مراحل اجرای قانون تقویت و توسعه ی نظام استاندارد مکلف به همکاری با بازرسان و کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران خواهند بود که خوشبختانه در استان یزد زمینه همکاری نسبتا" خوبی فراهم است.
فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این دیدار گفت: استاندارد دارای جایگاه والا و حساسی در کشور می باشد به گونه ایی که استاندارد و با کیفیت بودن کالاها و تجهیزات مختلف در استان، در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر است، که این رویه ایجادی توسط ماموران و بازرسان اداره کل استاندارد استان یزد، کمک بزرگی به پلیس استان است.
سردارعباسعلی بهدانی فردر پایان سخنان خود گفت: ماموران نیروی انتظامی استان یزد برای هرگونه همکاری با اداره کل استاندارد استان یزد در شناسایی متخلفین وعدول کنندگان از استاندارد حاضر و آماده هستند .