دسترسی سریع

اخبار اداره کل بيشتر

مدیرکل استاندارد یزد:

تولیدکنندگان جهادگران جبهه ی تولید و اقتصاد هستند

مدیرکل استاندارد استان یزدگفت:در این مقطع از زمانه، تولیدکنندگان، جهادگران خط مقدم جبهه تولید و اقتصاد هستند.
محمدرضا زارع بنادکوکی که به اتفاق معاونین و کارشناسان اداره کل به منظور بررسی روند تولید در حوزه صنایع غذایی به بازدید از کارخانجات تولیدی شیر رضای یزد رفته بود درجمع کارکنان این مجموعه صنعتی اظهارداشت: خدارا شاکریم که در سال نامگذاری شده توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، در استان دارالعلم و دارالعباده یزد ، صنعتگران دلسوزی وجود دارند که با هدف کمک به گردش چرخ های اقتصادی کشور، اشتغال زایی قابل قبولی را نیز برای جوانان این منطقه رقم زده اند.
وی ادامه داد: نیات خیر و اهداف مقدسی که صنعتگران یزدی در حین تولید به خرج می دهند، سبب شده است که کالاها و خدمات یزد، در ایران و بسیاری از کشورهای جهان شهره شود و یزدو یزدی به یک برند ملی و جهانی تبدیل شود.
این مسئول تصریح کرد: حمایت عمده دوایر صنعتی به ویژه اداره کل استاندارد استان یزد متوجه تولید کنندگانی است که خوشنام هستند و به خوبی قواعد وموازین استاندارد را رعایت می کنند، چرا که ما براساس شعار سال، موظف هستیم تا نسبت به پشتیبانی ها و مانع زدایی در مسیر تولید کوشا باشیم.
مدیرکل استاندارداستان یزد درپایان عرایض خود گفت: از آندسته واحدهای تولیدی که از توانمندی و ظرفیت های لازم برخوردار هستند، تقاضا داریم با هدف شکوفایی مجموعه صنعت وخدمات استان، نسبت به ایجاد آزمایشگاه مرجع 17025مرکزآموزشی تخصصی همکار،تدوین و بازنگری استانداردهای ملی و نمونه کشوری شدن اقدام نمایند.
موسس و مدیرعامل مجتمع صنایع غذایی شیررضا نیز در این بازدیدو در جمع حاضرین گفت:این مجموعه عظمت خود را مدیون راهنمایی ها و کمک های شایان دوایر مختلف استان به ویژه مشاوره های دلسوزانه مدیران و کارشناسان مجرب اداره کل استاندارد استان یزد می داند وقدر مسلم آن است که با کمک های بیشتر دولت صنعت گران دل گرم تر و موفق تر هستند.
محمدرضا دهقان طزرجانی در انتهای این بازدید افزود: صنعت گران به دلیل مشغولیت های زیادی که در فرآیندهای تولید دارند، فرصت مناسبی برای تفکر و بازاریابی ندارند، از این روبه شدت نیازمند  اطلاع از احتیاجات بازار مصرف داخل و خارج  هستیم، که در این جا به دولتی های عزیز اعلام می گردد، تمام انرژی و پتانسیل تولید کنندگان در اختیار آبادانی کشور است، مدد کار ما باشید تا این مهم محقق شود.