دسترسی سریع

اخبار اداره کل بيشتر

مدیراستانداردیزد:

در جبهه ی نبرد اقتصادی امروز، فرهنگ و منش بسیجی کارساز است

مدیرکل اداره استاندارداستان یزدگفت: دراین دوران ودرمیدان نبرد اقتصادی امروز،قفل موانع با کلید بسیج باز می شودو فرهنگ و منش بسیجی بسیار کارساز است.
محمد رضا زارع بنادکوکی که به اتفاق معاون اداره کل ودرپنجمین  روز از هفتة ی بسیج، به سپاه الغدیریزد رفته بود، درجمع فرمانده ومعاونین این نهاد انقلابی افزود: امام (ره) در چند دهه ی قبل فرموده اند که اگر "سپاه نبود کشور هم نبود" که در راستای سخن گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، همگی ملت ایران طی سال های گذشته به وضوح دیده اند که بسیاری ازموانع بزرگ توسط نیروی عظیم بسیج، از سر راه توسعه و پیشرفت کشور برداشته شده است.
وی ضمن برشمردن شرح وظایف و عملکرد اداره کل گفت:جدید ترین قانون استاندارد با عنوان "قانون تقویت و توسعه ی نظام استاندارد" در مهرماه 1396 توسط ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ابلاغ گردید، که در این قانون طبق ماده 6برای مجموعه ی استاندارد کشور 4 وظیفه اصلی 1-  استانداردسازی 2- اندازه شناسی 3- ارزیابی انطباق و 4- تایید صلاحیت درنظر گرفته شده است.
این مسئول ادامه داد: میزان منابع مالی و انسانی در اختیار این اداره کل، محدود بوده و دربرابر حجم وظایف، کارها ومشکلات موجود در استان یزد جوابگو نمی باشد، از این رو از فرماندهی ارشد سپاه الغدیر یزد تقاضا داریم با ظرفیت نیروی مقاومت بسیجی که در اختیار دارند استاندارد یزد که در واقع تنها متولی کیفیت در استان دارالعلم و دارالعباده یزد می باشد را یارو  یاور باشند.
   فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد نیز در این دیدار گفت: استاندارد دارای جایگاه والا و حساسی در جهان وکشور می باشد، به گونه ایی که استاندارد و با کیفیت بودن کالاها و تجهیزات مختلف در استان، در پیشگیری ازبحران ها و آسیب های اجتماعی بسیار موثر است، ضمن این که خوب است تاچشم اندازورویه ایجادی توسط سازمان ملی استاندارد ایران درخصوص استانداردسازی، انسان محور هم باشد.
سرداررضاپورشمسی در پایان سخنان خود گفت: تمام ظرفیت بسیج برای هرگونه همکاری با اداره کل استاندارد استان یزد دربرداشتن موانع از سر راه تولید، صنعت و خدمات حاضر و آماده هست و موقعیت بسیار خوب و مناسب است تا گفتمان های بسیج و استاندارد از کانال اقشار مختلف بسیج در جهت سازندگی ودرقالب انعقاد تفاهم نامه های فی ما بین تشکیل و دنبال شود.