دسترسی سریع

اخبار اداره کل بيشتر

مدیرکل استاندارد یزدخبرداد:

فعالیت هشت مرکزآموزشی همکار استاندارد، در استان یزد

 مدیرکل استاندارداستان یزدگفت: 8 مرکزآموزشی همکار استاندارد دراستان یزد فعال هستند، که برای اعطاء مجوزهای بیشتر هیچگونه محدودیتی از سوی این اداره کل وجود ندارد.
محمدرضا زارع بنادکوکی که به اتفاق کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد، به بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران رفته بود درجمع دست اندرکاران این واحد تولیدی افزود: بعضی ازبنگاه های تولیدی و اقتصادی مانند این مجموعه عظیم ،  دارای فناوری های نوینی در حوزه تخصصی خود هستند که با برنامه ریزی های منسجم می توانند در کنار تولید محصولات، تولید دانش های نظری و تجربی خوبی هم داشته باشند.
وی ادامه داد: واحدهای تولیدی بزرگ استان یزد با توجه به قدمت ، فضای آموزشی مرتبط، تجهیزات مناسب ومنابع انسانی مجرب ودانش محوری که در اختیار دارندلیاقت و استعداد دریافت مجوز مرکز آموزشی همکاراستاندارد را دارند، که شرکت فولاد آلیاژی ایران ازجمله این گونه واحد ها هست.
این مسئول خطاب به دست اندرکاران شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: در استان یزدحدود یک هزارو 300 واحد تولیدی و خدماتی تحت پوشش اداره کل استاندارد هستند که از این تعداد، هنوز درخواستی جهت ایجاد مرکز آموزشی همکار به این اداره کل واصل نشده است، که امید واریم این مجموعه عظیم فولادی در این زمینه پیش قدم باشد.
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیزضمن استقبال از رهنمودهای مدیرکل و دیگر مسئولین استاندارد استان یزد گفت: این واحد تولیدی در منطقه یک سرو گردن از دیگر واحدهای تولیدی مشابه، بالاتر است به گونه ایی که در جایگاه خویش یک دانشگاه به تمام معنی تکنولوژيک،  فولادی و کاربردی محسوب می شود.
علی رضا چای چی در پایان سخنان خود اظهار داشت: حضور شرکت فولاد آلیاژی ایران در منطقه سبب شده است که شرایط تولید و مصرف محصولات فولادی متحول شود،  که به طور قطع با دریافت مجوز مرکز آموزشی همکار از اداره کل استاندارد استان یزد و تجاربی که طی این مدت کسب کرده ایم قادر هستیم محتوا های آموزشی خوب و مورد نظر را در اختیار همشهریان و دیگر هم وطنان خوبمان قرار دهیم.