دسترسی سریع

اخبار اداره کل بيشتر

گامی دیگردر تحقق شعارسال:

افتتاح دفتراستانداردسازی محصولات دانش بنیان درپارک علم و فناوری یزد

در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حرکت در جهت تحقق شعار سال وهمچنین تاکید ریاست سازمان ملی استاندارد ایران، دفتراستانداردسازی محصولات دانش بنیان درپارک علم و فناوری شهرستان یزدافتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، در انتهای بهارامسال، بازگشایی دفتراستانداردسازی محصولات دانش بنیان درپارک علم و فناوری شهرستان یزد، اولین افتتاحیه محسوب می گرددکه این مراسم باحضور مدیر و معاونین اداره کل استاندارد استان یزد، مسئولین پارک علم و فناوری و مدیر کلینیک تخصصی صنعت و معدن بسیج مهندسین استان یزد انجام شد.
برپایه این گزارش، افتتاح دفتراستانداردسازی محصولات دانش بنیان درپارک علم و فناوری شهرستان یزد، از جمله بندهای تفاهم نامه مبادله شده میان اداره کل استاندارد و پارک علم و فناوری استان یزددر ابتدای مراسم است، که این مهم در راستای اجرای بخشی از قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی، و فرهنگی طرفین محسوب می گردد.
مدیر کل استاندارد استان یزد در ابتدای مراسم ضمن تاکید بر اینکه، عمل به شعار سال عنوان شده توسط مقام معظم رهبری برای همه یک تکلیف شرعی و قانونی است گفت: هدف از راه اندازی این دفتردر پارک علم و فناوری، تسهیل و تسریع هر چه بیشتر فرآیند استانداردسازی محصولات دانش بنیان و فناوراستان دارالعلم و دارالعباده یزد است.
 محمد رضا زارع بنادکوکی همچنین اشاره کرد: استانداردسازی محصولات دانش بنیان و فناور، مقدمه ای بر تولید صنعتی و ورود گسترده به بازارهای داخلی و خارجی است که این رویه در نهایت تکمیل کننده زنجیره اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.
رئیس پارک علم و فناوری یزد نیزدر این نشست ضمن برشمردن سیاست قابل تقدیر سازمان ملی استاندارد ایران درزمینه گسترش همکاری‌های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی، و فرهنگی با سایرمراکز گفت:پیشرو بودن اداره کل استاندارد استان یزد نسبت به سایر دوایر در مقوله دانش بنیان وتحقق شعارسال ستودنی است، مضاف بر این که این رویه سبب ایجاد تحرک و انگیزه در دیگران هم محسوب می شود.
سید حبیب الله میرغفوری درپایان سخنان خود افزود:تمامی مسئولین و کارکنان پارک علم فناوری یزد با توجه به راه اندازی این دفتر، تمام تلاش خود را در جهت استانداردسازی محصولات شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری، بکار خواهند بست.