- تاریخ مراجعه: 1402/06/13
جنسیت: مرد سن: ۵1 تحصیلات: لیسانی شغل: بازنشسته دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: ۱مرتبه نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی کم انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی کم نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی کم امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی کم به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی کم راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی کم دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی کم تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی زیاد تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی کم میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی کم دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی کم ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی کم چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: متاسفانه رئیس بیمه دانا متوجه نشد که تخلف در حوزه زیر مجموعه خودش دفتر بیمه دانا آقای حیدری صورت گرفته وبررسی نکردن
|