دسترسی سریع

لیست نظرسنجی خدمات یزد
  • تاریخ مراجعه: 1402/06/13
    جنسیت: مرد
    سن: ۵1
    تحصیلات: لیسانی
    شغل: بازنشسته
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: ۱مرتبه
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی کم
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی کم
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی کم
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی کم
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی کم
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی کم
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی کم
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی کم
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی کم
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی کم
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی کم
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: متاسفانه رئیس بیمه دانا متوجه نشد که تخلف در حوزه زیر مجموعه خودش دفتر بیمه دانا آقای حیدری صورت گرفته وبررسی نکردن
  • تاریخ مراجعه: چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: